فرم افزایش قد

"*" indicates required fields

نام*
جنسیت*
تاریخ

متاسفانه، برخلاف وزن، قد افراد به راحتی قابل تغییر نیست و افزایش قد تابع عوامل زیادی است. در دوران بلوغ، میزان رشد قد می تواند هر سال تا 4 اینچ افزایش یابد. افراد در این دوره به حداکثر قد خود می رسند. به طور معمول، رشد در دختران زودتر از پسران شروع می شود و در حدود 16 سالگی متوقف می شود. پسرها در پایان نوجوانی دچار افزایش ناگهانی قد می شوند. مسئله ای که ذهن افراد را درگیر کرده است افزایش قد پس از نوجوانی می باشد.

افزایش قد تضمینی شما وظیفه ما در سایت با ما باش است. ما به شما برنامه و  آموزش می دهیم چطور با هر سنی با ورزش و تغذیه درست قد بلند تر شوید.

چه عاملی قد افراد را تعیین می کند؟

شما میتوانید با دریافت یک رژیم غذایی خوب و مناسب باعث افزایش قد خود شوید چون کارشناسان مجموعه با بررسی اطلاعات دقیق ژنتیک و تمامی موارد موثر بر افزایش قد شما به شما یک برنامه غذایی، ورزشی و برنامه مکمل های ورزشی و غذایی به شما کمک میکند که افزایش قد را در هر سنی تجربه کنید و از بلند قامتی خود نهایت لذت را ببرید. برای دریافت رژيم افزایش قد شما میتوانید با پر کردن فرم زیر کار خود را شروع و آغاز کنید و کارشناسان ما در تمام مسیر و طول دوره همراه شما دوستان و عزیزان میباشند.